SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Wednesday, 31 October 2012

chelsea mali !!

salam syg :)


chelsea ! !
go chelsea .!
malam ni de perlawanan antara manU dengan chelsea..!!
my lovely team of course la CHELSEA !!

chelsea akan balas dendam terhadap kekalahan yang lalu dgn manU,
chelsea bukan nye tak hebat.. dorng hebat la~
tengok game aritu,, walaupon pengadil tu berat sebelah and nampak sgt dibeli oleh manU, chelsea tetap menyerlah.. control game plak tu..pergh~
main dgn tak cukup player sebab 2 player kene kad merah, chelsea tetap berbisa..HAHA

game yang lepas,, manU vs Chelsea 3-2
tak de la jauh tertinggal.. tu pon sebab manU main tipu kan...

chokita please take note ya..!!
da la arsenal tak setanding chelsea,, so jgn la nak perlekehkan chelsea..haha..
mentang2 la chelsea lg hebat dr arsenal ko nak sokong manU plak.. hahaha...
kesian loser.. !!
mekaseh la jadi pemberi maklumat yang setia pasal bola..
aku tak kan penat bergadoh ngan ko pasal bola sebab memang selalu aku yang menang..HAHAHA~
ucapan khas utk orng2 loser,, selamat maju jaya :P

aiman pon sama.. tak penah nak sokong aku.. jadi fan arsenal pe yang bestnye.. ??!
da la loser.. chelsea sekarang ni ranking first.. !! pergh~
manU pon kalah..per cer ??!
hahaha~
berhijrah la ke club chelsea..
chelsea tak kan menghampakan setiap penyokong dia..
percaya la ckp aku..hahaha..

hensem giler !! damn,, aku jatuh krusi 0_o..

chelsea 2-arsenal 1

game ni chelsea vs pengadil ..!! penipuan yang jelas..haha~





No comments:

Post a Comment