SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Monday, 14 April 2014

amboi sangat.


tak elok sebenarnya tido lepas asar.

orang cakap boleh jadi gila.

kau nak jadi gila sebelum kawen ?

mesti tak mau kann ? hahah.

orang cakap pepetang cenggini baik pegi riadah.

joging ke.

main badminton ke.

main futsal ke.

bagi keluar peluh.

baru badan sihat.


jujur la.

aku penah la jugak tido lepas asar ni.

penangan dia bila aku bangun tido.

diri sendiri pon macam dah tak kenal.

terok derr. sumpah teruk.


emmm.

sebenarnya sekarang ni aku rasa macam ala-ala sleeping beauty laa.

tak paham ?

aku ngantok.

nak tido.

ahh abaikan apa yang aku merepek awal awal tu.

kakaka.




bedak sejuk.



kau tahu ?

takde benda yang lagi bahgia.

bila kau dapat menulis.

coretkan isi hati.

baca kesah orang lain.

sambil ditemani milo panas.

tak lupa jugak roti kering hup seng.

ohh dan jugak lagu warkah.

perghhh bahgia.

kau rasa ?!


bedak sejuk takde kena mengena.
orang gila je pakai bedak sejuk pepetang cenggini.

HAHA.

biarkan saja.


aku takut.


aku bukan nujum pak belalang.

yang bisa meramal isi hati.

yang bisa mengubah perasaan.

yang bisa memaksa akal.


biarkan lahhh.

masih awal untuk aku menilai.

bila sampai waktu.

semuanya akan terungkai

Sunday, 13 April 2014

luah apa yang kau rasa.


untuk pecinta tegar.

yang tahan caci maki.

yang tak teragak untuk ikut kata hati.

teruskan.

jangan berhenti.

HAHA.

feberet hati. hihi


cinta aku ini hanya penuh dengan senikata.

janji janji aku.

mungkin tak setanding emas permata.

yang tak pernah cukup.

biar sampai bila aku kaji.

cuma satu yang aku tahu.

yang aku pasti.

engkau tetap kegemaran hati :)

jampi merambang.


ajarkan aku untuk bisa.

menjadi yang engkau cinta.

agar aku bisa merasa.

rasa yang luar biasa.

warkah.


kisah lama biarkan mati.

jangan kau ungkit lagi.

bukan kerna masih ada hati.

cuma aku mahu pergi.

Monday, 7 April 2014

cuit.


tak sangka begitu cepat

kau telah terganti.

aku pon tak sedar.

bila yang baru mencuit hati.

heeeee

jaga jaga.


tak mudah untuk aku terima.

walau kini aku selesa.

waspada tetap ada.

luka lama masih terkesan.

yang penting.

aku tak ingin lagi rasa.

Sunday, 6 April 2014

sama :)

tak sangka.

'rasa' yang sekian lama hilang,

masih dapat aku rasa.

biar orangnya berbeza.

asal bahgianya,

tetap sama.

Thursday, 3 April 2014

bukan pasal hang.


nak luah marah marah tak boleh.

satgi ada yang mengadu.

tambah keje aku.

nak cerita satu persatu.


ehh jangan mengadu.

ni bukan pasal youuuuu.

mintak sangat.

aku tau kau kuat--- hati.

Tuesday, 1 April 2014

beribu sayang.


aku dah pesan.

setia tu tak semudah makan kuaci.

goyang kaki.

tak.

ujian datang bertalu talu.

tapi sayang kau gagal.

sayang seribu kali sayang.

tak rasa?


apa kau tak rasa bersalah
menjadi penyebab aku dan dia begini?

monolog.


Takdir yang menentukan,

Pertemuan yang tak disangka.

Takdir juga,

Yang menentukan perpisahan.



Bila sembang soal hati.

Takde siapa yang mampu duga.

Rindu ahhh.



kira kira.


genap seminggu

kau minta aku pergi.