SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Tuesday, 16 October 2012

ready guys..!! haha

salam syg..

zara nak bagi tips sikit..

4S..!! pe ni? haha..
bukan tips sgt pon.. ni saje je nak berlawak jenaka.. xD
asyik nak sedih2 je..tak best la kan..

4S stand for " Sediakan Skandal Sebelom Single "

eh jangan silap..bukan suruh curang la..haha.. nama pon skandal..so, bukan kekasih pon..chill la..
best ada bnyk skandal.. tak caya? try la sendiri..hahaha.

jangan senyum manis-manis.. nty cik zara jatoh hati..haha
bila tiba masanya bertemu jua =D
rileks je la kalau tak de buah hati,.. tak penting pon sume tu..
kalau dia tak pedulikan kita, buat pe kita nak peduli tentang dia..
mungkin berkawan dengan semua orang lebih baik..
hati tenang..tak de pon sakit hati ke, sedih ke..kan ?

lagi satu ingat ni, jodoh kita dah ditetapkan,.
tulang rusuk tak kan tertukar..jangan risau kalau kita kehilangan kekasih buat masa sekarang (:
Dia dah atur kan sesuatu yang lebih baik untuk kita..

just move forward..!!
hidup mesti diteruskan..!!

No comments:

Post a Comment