SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Thursday, 19 July 2012

for my future hubby.,, (:

salam sayang,,..

dear encik jodoh (: ,,
apa awak sedang buat sekarang ye , ,?
i hope that you're doing fine,,
kalau sekarang ni awak sedang kecewa sebab cinta,
jangan risau,
SAYAKAN ADA (:

pesanan buat ADAM (:

salam sayang,,..

jangan gurau sebarangan dengan hati perempuan,,
mungkin nampak teguh,,
tapi,,
hakikatnya hati ini muda terusik,,...
" jangan menyentuh, jika tidak berniat untuk memetik ",,..

mencintai itu mudah,, dicintai juga mudah,,
tapi.,, 
untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itu,,..
teramatlah sukar,,.. ):

pasrah itu menyerah,,redha itu ikhlas (:

salam syg :)



"redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah".. bak kata skrip Ombak Rindu..
menyerah bukan bererti aku mengaku kalah, tapi cuma nak mendidik hati supaya cuba untuk terima hakikat.
hati orang tak boleh dipaksa.. biarkan saja.. mungkin di bibir boleh katakan rela, tapi di hati mungkin terasa pedihnya.
just be happy for their happiness :)

apabila kita redha dengan setiap sesuatu yang mengecewakan hati kita,,
maka percayalah ALLAH akan menggantikan kekecewaan itu dengan sesuatu yang tidak dijangka :)


apa yang penting jangan mudah berputus asa.
teruskan berdoa supaya kekecewaan tu dapat disembuhkan.
biarkan masa yang menyembuhkan luka di hati :)


"kelmarin memberikan pengalaman dalam setiap langkah kita, semalam adalah pengajaran dan teladannya. Dan untuk menghadapi hari esok, jadikanlah kelmarin dan semalam itu sebagai pedoman dalam menerokai sebuah kehidupan"

jadikanlah air mata yang jatuh di pipimu itu sebagai penawar dosa-dosamu.
hidup ini indah kalau kita tahu menghargainya :)


life must go on!

Wednesday, 18 July 2012

kasih ~ ;)

Silapnya seorang wanita ialah,
Bila dia percaya, maka dia terlalu percaya.
Bila dia menyayangi, maka dia menyayangi sepenuh hati.
Bila dia memberi, maka dia berikan segala-galanya.

Kerana itulah,
Bila berhadapan dengan seorang lelaki,
Wanita perlu lebih berhati-hati.

Janji manis dibibir itu,
... Mungkin menjadi sembilu yang akan menghiris hati bertahun lamanya.
Impian dan harapan indah itu,
Mungkin menjadi selumbar yang melukakan.

Makanya,
Selagi belum pasti, jangan memberi sepenuh hati.
Selagi belum memiliki dan dimiliki secara halal dan sah,
Jangan memberi segala-galanya.

Bila kita terlalu mudah memberi,
Maka kelak nanti kita akan sangat sukar melepas pergi.”

Tuesday, 17 July 2012

memang saya x mau kehilangan awk,, tapi,,...

Jodoh itu rαhsiα ALLAH..
 ☻♥☻
 /█\ /█\
 .||.   ||.
SEKUAT mana SETIA.. SEHEBAT manα MERANCANG.. SEJAUH manα MENUNGGU.. SEKERAS manα BERSABAR.. SEJUJUR manα MENERIMA.. Jikα ALLAH Tidαk Menulis Jodoh Bersαmα. Tetαp Tidαk Akαn Bersαmα.

Monday, 16 July 2012

gosip di siang hari.. hehe..

salam syg :)
        
           azman danni seorang sweet talker yang berbakat,.. tak perlu diajar oleh pakar, dia telah berjaya membawa watak tersebut dengan jayanya.haha.. tahniah diucapkan kepada anda, dani.
 sape dani ni ek? zara pon x kenal. dani ni orang mne ek? zara pon x tau.. dia ni anak raja kot. tak pon keturunan bangsawan berdarah sweet talker. senang je nak ayat pompuan..uish dasyat btol. mr. sweet talker zara pon hebat jgk. mcm2 da dia cakap.hati zara da cair sangat,. nak bekukan balik pon susah. boleh bekukan balik ke? hahaha.. khayalan betolkn. tu la, tgk kartun je kejenye..hehehe..
kata - kata yang sering diucapkan oleh pakar sweet talker ialah : 
  • sayang awak
  • rindu sayang
  • awak comel
  • nak kawin dgn awak
  • suara awak cute.. hak3
  • mama..hehe
dan banyk lg sebenarnye..mls nk tulis dah..hahahha..tau2 sendiri la.. x pon pegi buat kajian sendiri..hehehe

cikgu zara penah ckp : " jgn mainkan perasaan orng.kalau nak kawan, ckp je kawan. jgn bg harapan kat orng. nty kalo slalu mainkn prasaan orng, satu hari nty, bnda tu akn brlaku kat kte. mngkn satu hari nty orng yg kte syg akn mainkn prasaan kte balik. x caye try la.. de bran ke?

so konklusinye, jgn mudah percaya pd someone.!! sebab ble da kecewa, sakit giler..~!! percaya la ckp zara..zara de pengalaman da. dulu mainkan prasaan orng, sekarang zara jatuh hati kat sorang mamat sweet talker, yg zara pon x tau perasaan die kat zara,.. susah gler..
video
so cute (:
just 4 you, my sweet talker :)