SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Saturday, 13 October 2012

cincin kawin..!!

salam syg (:

zara nak citer sikit.. tadi mak belikan cincin kat zara..cantik..comel sebab ada batu permata yang kecik.. mak ckp orng muda macam along sesuai la pakai cincin batu kecik.. nampak la ayu sikit..hahaha..yang aku ni tak abis2 dok belek jari..wah,, rasa cam dapat cincin kawin la xD

haha..tak abis2 citer pasal kawin. blaja pon tak abis lagi..haih..
ckp pasal tak nak kawin ni, semalam zara on chat ngan someone ni..dia ni lelaki..yang zara pelik,, dalam bnyk2 lelaki yg zara jumpa,, dia la orng pertama yang mengaku gila nak mati sampai bila2 tak nak kawin..haih..!! ni kes parah da ni.. bole ke tak kawin? mampu ke hidup sorang2 ?

dari pandangan dia, pompuan ni tak de pa pe pon yang boleh menarik minat dia..betol ke ?
dia cakap kalau nak kasih sayang,, dari mak ayah pon bole dapat..tapi sama ke ? mesti la tak sama..
dia cakap kalau kawin ni susah sebab nanti dia kena tanggung bini sume tu,..abis kan duit dia. tapi tu kan memang da tanggungjawab lelaki..

pastu zara tanya la dia, macam mana kalau satu hari nanti dia kawin jugak,, maybe mak tolong carikan pasangan n paksa kawin.. then jawapan yang zara trima dari dia,, sanggup lari dari rumah..pergh~ dia ni betol2 siyes dengan pe yang dia ckp..tapi nasib baik dia tak benci pompuan..kalau sembang ngan zara pon owkay lagi.tak de la nampak macam dia ni tak de hati kat pompuan sgt..

walau ape pon jalan hidop yang dia amik,, aku doakan semoga dia bahagia.. hidop la dgn patung2 gundam tu sampai bila2..lagi satu, jgn la terlalu taksub dengan geng phantom tu..zara takot benda tu makan diri sendiri je..masa depan sape yang tau kan..(: 
gamers mmg mcm ni ke ? haih = = ''

yang penting, pandai-pandai la jaga diri..kalau perlukan kawan,, kitornag sentiasa ada untuk ko..!!

p/s : hehe,, tajok entry pasal cincin,, last2 citer pasal orng lain..

ingat ni..!! walau pe pon yang terjadi semoga happy (:

No comments:

Post a Comment