SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Thursday, 4 October 2012

single mingle. . ! !

hye kawan maya..

single? kadang2 single  ni menyakitkan. yela.kalau tengok orang lain ada pasangan, kadang2 cemburu jugak. tapi apa salahnya kalau single kan ?

haa.. ni lagi satu kisah.. ada sesetengah orang ni., dah berpunya tapi mengaku masih single. terok betol.yang lagi terok bila berani plak mengayat pompuan..ish3,.. tapi laki ke pompuan ke,, sama je. 
tak kan berbunyi kalau bertepuk sebelah tangan kan..

tapi ada sesetengah orang cakap,, kalau perempuan, walaupon dah berpunya,masih mengaku single, tapi kalau lelaki dah ada anak pon masih mangaku single.. mna yang lagi baik nieh ?

haih pening2..!! susah jugak nak cari pasangan hidop kan, ukan boleh amik je mcm pilih baju, kasut seluar sume tu,, kalo benda tu da x bole pakai bole beli lain,, tapi kalau salah pasangan,? senget la jawabnye..haha

No comments:

Post a Comment