SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Tuesday, 2 October 2012

anak ayahh..!! (:

hello rakyat jelata (:

nak dijadikan cerita,, pagi tadi zara potong kuku.kuku ni da panjang sangat.tak larat da ari2 nak bersihkan.so zara decide utk potong je bagi pendek.disebabkan zara ni pemalas.,, hehe.., potong kuku pon depan pintu umah.lepas abis potong sume kuku,, zara biarkan je kuku yang jatoh kat lantai tu.. x bersihkan balik pon, punye lah pemalas anak dara ni.,, hehe..

zara tau mak zara da sapu satu kwsn umah ni.. so, sampai luar umah pon da tak de sampah, tapi anak dara bertuah dia ni pi potong kuku pastu tak sapu balik bagi bersih,,hehe..bertuah,, bertuah.time zara x bersihkan kuku tu, mak zara tak perasan lagi.tak de la kena marah lagi..haha..

tgh zara syok layan facebook, time tu la mak zara perasan kat depan umah de kuku bertabur,mak perasan sebab mak nak keluar anta adik kecik zara pi skolah. aduh,, kena jelingan maut dari mak,.hahaha,.tapi mak yang bersihkan, zara nak bersihkan tapi mak dah awal2 amik penyapu nak sapu,.. so, zara pon biarkan je la.. haha

nak dijadikan cerita,, ayah zara balik umah sekejap sebab time rehat.ayah zara potong kuku jgk btol2 kat dpn pntu,,sama cam zara la,, .. zara dapat agak mcm mna reaksi mak bile tau ayah pon buat benda yang sama mcm zara buat pagi tadi.hahaha.bila mak nak kuar umah,, mak  ckp.,, ' ya allah.,, along, ayah pon mcm hang jgk' hehe..mak pon amik penyapu dan sapu..huhuhu.. tu je la benda zara nak citer,..


the end~

No comments:

Post a Comment