SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Friday, 12 October 2012

nak kawen !! hew~

salam syg..(:

owh, mama,
aku mahu kawen,
kawen dengan siapa?
dengan siapa saja~

mama 3x
inikah yang dinamakan cinta..
ku rasakan virus-virus cinta..
ku perlu doktor cinta~

banyak kan lagu tentang kawin. yang kat atas tu lirik lagu.. lirik yang atas tu tak igt tajok la..yang kedua tu kalau tak silap lagu doktor cinta.

kawen? sape tak nak kawen kan.. sekarang ni sume orng cakap pasal kawin..pegi mana-mana tak sah kalau tak cakap pasal kawen..haha..yeke? memandai je ko ni cik zara. orng lain bkn mcm ko yang gatal ni..haih..nasib,, nasib = ='

kawin dalam usia awal? hehe.. owkay ke ?
wahai encik ADAM kalau nak kawin, pastikan sume syarat da cukup..
ada kerja, kereta, rumah.. jgn galak sangat nak kawin tapi duit poket pon mak ayah yang tanggung lagi.
nanti nak bagi anak bini makan pe? tak kan hari-hari budget maggi je. sian nya T__T

tak payah kereta mewah porsche kalau nak kawin, cukup la dengan apa yang ada (: perempuan tak semestinya pandang pada harta saje..    
umur bape nak kawin eh ? awal lagi ke nak pikir benda ni ?
masih awal kot..calon pon tak de lagi.
dah abis degree nanti la kan pikir pasal kawin.skrng ni baru 18 tahun.panjang lagi kisah hidup aku.

jodoh yang aku inginkan tidak semestinya perlu sempurna. eh ada ke yang sempurna..? mana ada.
kalau ada yang cakap pasangan dia sempurna, mungkin hanya sempurna di mata dia (:
tak kisah la..setiap orng ada pandangan masing-masing.asalkan bahagia sudah..
bagi aku, cukuplah kalau dia seorng yang sangat menyayangi aku.

pasangan bukan di pilih berdasarkan rupa fizikal, tapi pasangan di pilih berdasarkan rupa dalaman seseorng yang indah dan cantik..tak semestinya lelaki tu perlu menjadi ustaz dan tak semestinya perempuan tu perlu menjadi ustazah..semua orang ada kelebihan masing-masing (:

cincin kawin saya (: cantek tak ? hee~

No comments:

Post a Comment