SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Sunday, 14 October 2012

hype :D

salam syg..

saje je singgah blog malam ni...hari ni seharian tak coret kan pa pe..bukan malas laa..hari ni seharian berjalan...tak terkata...tapi rajin pulak nak bukak blog...tu tandanya blog ni kekasih hati zara...jgn jelly owkayyy :D hee~

bangun pagi tadi lebih awal dari biasa..pukul 8.30 pagi da kene mandi..awal kan..!!
mak da mengamok sebab sebelom tu da kejut banyak kali.hehe..saje nak dgr mak bebel..rindu~ hew 

hari ni plan ayah ngan mak nak pegi tgk anak-anak or lg senang adik2 zara kat asrama..sampai kat mrsm pasir salak tmpat dua orng adik zara belajar,,kitorang rehat-rehat dulu..perjalanan tak jauh pon..tmbh2 ikot highway..tp saje je buat2 penat..haha..lps rehat,,mkn,, kitorng pegi outing kat kg.gajah..nama je gajah,, tapi tak besar pon..kecik je..haha.

dlm pukul 1.00 kitorng balik outing.. sembang2 kejap pastu balik..bukan balik umah terus.. kitorng pegi mrsm taiping plak sebab nak tgk adik lelaki zara..makin kurus badan dia..taun ni nak spm..ayah marah dia sebab dia nak beli ubat tambah berat badan ngan bina muscle 0_o pergh~
lepas sembng2,, mkn2 lagi,,kitorng pon balik. 

dah alang-alang pegi taiping tu,, saje la pegi makan angin kat taman tasik..makan lagi = =' haha~
bnyk anak-anak muda naik motor..bawak lelaju macam nak sangat mati..rase nak je langgar dorng..biar padan muka..haha.tp nty ko pon susah cik zara..ntah pape la ko ni.. = =''

smpai umah dlm pkl 8.30 mlm..sebelom tu ayh bawak mkn kat kedai..adoi makan lagi.
sampai umah teros solat..lepas solat bukak blog.lepas abis tulis2 ni cik zara nak pegi beradu..
best tido bila badan da penat..mesti tido mati.haha..

owkay la..sampai sini je..mlm ni tak de jiwang2..tak de citer la.haha..maybe esok ade kot..
gudnite. salam..

love; cik zara <3

No comments:

Post a Comment