SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Thursday, 1 November 2012

dia mai dah~

salam syg :)

say goodbye to mr. october.. we'll miss you..haha~
banyak kenangan dalam bulan oktober ni..
ada yang suka, ada yang duka..
pape pon berjaya jugak aku harungi :)

see you again :)
bye.. sedih la plak ;)
please take care of your self :D
AND NOW...!!
say HI to mr. november.. he's coming ! !

full of hopes 
dengan harapan yang besar, zara harap bulan november akan memberi seribu kenangan manis yang mungkin zara takkan lupakan sampai bila-bila :)
bulan november kene duduk kat kolej dan harap-harap dapat mengharungi masalah tanpa mak dan ayah di sisi :)

please ! :)
insyaAllah,, everything will going fine :)
sekejap je masa berlalu kan.. da nak sampai akhir tahun da ni..
rase bru je abis SPM..haha~
jadi budak lepasan SPM tak de la terok yang disangkakan..
best la jugak sebab tak mcm dok kat asrama..haha

taon depan da 19 tahun.. awal nye ckp pasal umur ni kan.. cm tak sabar je nak jadi bdk 19 taon..
bukan special pon..haih = =''
sebenarnye nak ckp,, saya da semakin dewasa.. tapi perangai mcm budak-budak lagi...
tu yang paling special.. ee,, suka lahh..haha~

gambar ni tak de kene mengena pon.. saje nak letak..hahaha~

No comments:

Post a Comment