SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Thursday, 11 July 2013

mood.

salam syg :)

tetibe rasa nak bercerita pasal roomate kat micet ni :)
roomate cik zara wanie, eg and kak long!
sume comel-comel. heee~

wanie.
hmmm nampak je ayu.
tapi sebenarnya kepoh. haha. sorry wanie :p
wanie ni lembut je orangnya.
ayu-ayu gitu.
kalau kuar dengan wanie duit habis beli makanan je.
pi DOMINOS, SECRET RECIPE, BURGER, CUCUR UDANG, KFC, KENNY ROGERS.
sume nak makan tapi badan kecik je = =''
tapi zara suka gak sebenarnye. haha.. yela sape yang tak suka makan kannn.
dah kenal sangat perangai masing-masing :D

eg.
nama sebenar fazira.
orangnya manis.
banyak peminat ni. jangan main-main. haha
berpendirian tegas n pandai!
eg ni pon perangai gila-gila jugak.
kalau bosan dalam bilik mula la menyanyi lagu korea.
menari siap.
pendek kata bilik ni tak penah sunyi la.
ada je bahan nak gelak = =''

kak long.
nama sebenar najiah.
orangnya comel :)
baik hati dan matured sikit daripada kitorang.
sudah berpunya :) haha
orang terengganu.
sokmo cakap ganu ngan wanie.
seronok dengar loghat-loghat negeri lain ni.

zara.
tak comel mana pon.
biasa-biasa je orangnya.
baik pon tak de la sangat.
matured?! 
huahuahua TAK LANGSUNG.
orang lain terkejut kalau zara bagitau zara anak sulung.
sume tak nak caye.
ada yang lagi teruk bila ckp zara anak bongsu = =''
teruk sangat tuu~
zara tau la zara pendek tapi tak bermakna zara bukan anak sulung. 
haih nasib si budak pendek!
ketara sangat ke perangai budak-budak aku ni?!!
tak boleh kawen lagi la cam ni. 
hhheee ^^

PICTURE TIME !


tu la wanie ngan eg.
wanie yang pakai tudung kuning tu.
sebelah die eg la :)
semangat bergambar depan bilik.



yang ni gambar time berjimba kat cowboy town, melaka.
satu roomate berfoya kat sane.
makan burger ngan fries.
dah lama mengidam. haha


tu je gambar yang ada. 
malas nak upload banyak-banyak.
nanti ada plak yang berkenan.
haha kidding.

No comments:

Post a Comment