SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Wednesday 10 July 2013

10 julai

assalamualaikum..

Hari ni seharian aku penat berfikir.
hati masih was was. patutkah aku teruskan coretan ni ?!
apa yang aku dapat kalau aku coretkan sesuatu untuk dia ?!
apa yang patut aku tulis ?!
macam mana nak susun ayat ayat untuk dia ?!
apa yang perlu aku buat sekarang ni ?!

Then, baru je sekejap tadi aku baca blog mat luthfi.
Entry yang 9 Julai.
mat luthfi tulis entry tu untuk someone special laa.
sweet sangat ayat ayat dia.
orang sastera la katakann.
aku tak reti nak tulis ayat ayat comel cam tu.
aku bukan orang sastera yang pandai susun susun ayat ni.
mat luthfi cerita kenangan lama dengan si gadis tu.
aku ??!
kenangan lama memang banyak :)
tapi aku tak reti nak bercerita.
aku tak reti nak luahkan kat sini.
aku tak reti nak gambarkan kenangan manis tu.
kenangan lama tu masih segar.
bagi aku, kenangan lama tu tak boleh nak dikongsi dengan sesape.

gelang tangan pemberian awak tu saya bawak kemana saje saya pergi.

sudah besar kan ?

Selamat Hari Lahir ke 19.

Semoga baik-baik saja di sana :)

zara,
Melaka.
bye.






No comments:

Post a Comment