SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Thursday 30 May 2013

doa buat hati yang terluka.

assalamualaikum.

zaman remaja ni tak lari daripada soal percintaan kan.. walaupon dulu time budak budak rasa bercinta ni tak penting tapi bila Dia dah tiup rasa sayang dan cinta dalam hati tiada apa yang dapat menghalang rasa tu daripada terus bersemi di dasar hati :)

Orang cakap bila dah jatuh cinta ni bersiap sedia untuk sakit sebab namanya pon dah 'JATUH' ..adatkah berjumpa dan bercinta dengan si dia yang salah sebelum betul betul berjumpa dengan si dia yang betul betul untuk kita ?!! entah laa.. tak de jawapan untuk soalan tu..

Tapi hakikat kehidupan bila ,,

Dalam hidup kita pasti akan suka dan jatuh cinta pada seseorang yang sebenarnya bukan ditakdirkan untuk kita..

Namun bila hati kita disakiti tak semestinya perlu bersedih.. jangan pernah putus harapan.. teruskan berdoa sebab perancangan Dia kita tak tau :)

doa cik zara :

" ya allah, bilamana aku kecewa masih mengingati sidia yang bukan milikku..maka bantulah aku untuk melupakan dirinya..andai ada kenangan diantara kami yang mengikat diri.. maka lupuskan lah ia dari ingatanku..Ya allah ,, biarlah aku jauh dari dirinya dan ikatlah diriku ini untuk terus setia dengan kasihMu.. hilangkan bayangannya dari mindaku ini,, Ya allah payungilah aku dengan rahmatMu.."
amiiin ya rabbal alamiin :)

saya takkan cari awak dah.. kalau ada jodoh jumpa lagi :)
#semoga dipermudahkan urusanku..

- pakar diari hati -


8 comments: