SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Wednesday 8 May 2013

serious talk.

assalamualaikum.

dulu, saat perempuan pertama yang awak sayang curang dan tinggalkan awak, saya sentiasa ada di sisi awak.. bila awak rasa sunyi , bosan ,sedih, happy , perlukan teman untuk bercerita , tanya pendapat , awak selalu cari saya..tanpa kita sedar pon kita semakin rapat dari hari ke hari..saya suka keadaan kita yang dulu.. awak ada saya, dan saya ada awak.. time tu masing- masing tengah kecewa.. cara awak melayan saya buat hati saya tersentuh.. awak sangat baik dengan saya..mungkin ini salah saya.. saya sepatutnya tak melayan awak dari awal lagi.. saya tahu awak hanya perlukan saya sebab nak hilangkan rasa sunyi, sedih dan lupakan ex awak..saya teruk sebab biarkan diri sendiri tertipu.. saya terima semua tu..saya pernah tanya awak kenapa saya tak boleh jadi lebih daripada kawan kepada awak..jawapan yang awak bagi pada saya sebab kita dah lama kenal.. awak cakap tak mudah untuk sayang pada orang yang dah lama kita berkawan.. saya pelik.. bukankah lagi lama kita kenal kita akan lebih mengenali ?? tapi tak pe..saya terima jawapan awak..

tapi , bila awak dah jumpa seseorang yang boleh buat awak happy, bergurau , bermesra , awak terus buang saya.. betapa saya tidak dihargai.. mungkin saya bukan kekasih awak dan mungkin juga saya bukan kawan baik awak lagi..apa yang istimewanya pada dia ?? kenapa awak pilih dia yang tak sayangkan awak? kenapa saya tak diberi peluang ? semalam awak sanggup marah saya disebabkan perempuan tu..kalau saya ada di depan awak waktu tu mungkin saya dah terima kata cacian..mungkin saya dapat tengok muka awak yang terlalu bencikan saya.. saya sedih awak..

jujur saya cakap, saya masih sayangkan awak.. saya cuba lupakan awak tapi saya tak sekuat yang saya sangka..awak terlalu istimewa untuk saya.. mungkin saya akan mengambil masa yang lama untuk biasakan diri sama macam saya ambil masa untuk lupakan si H kawan awak..

"often we fall in love with the most unexpected person,
at the most unexpected time."


No comments:

Post a Comment