SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Monday 13 May 2013

berangan dengan ainul :D

assalamualaikum.

owkay kalau ainul baca entry ni mesti dia bangga lagi.. sebab nama dia tercatat lagi dalam warkah aku kali ni.. wakaka..owh nak tau pe yang kitorang angan angan kan ? owkay citer dia cam ni.. ainul nak mintak tolong aku ajarkan dia cara berblogging.. sebelum tu aku nak bagitau yang ainul ni lelaki.. sebab tu tak rajin sangat nak eksplor pasal cara cara nak berblog ni kot.. hihihih..sorry ainul.. tak pe2.. jangan risau.. aku akan ajar :)

ainul ni minat kumpul gundam.. setakat ni dia da ada 20 gundam.. owh mai ! bayangkan da berapa ratus dia abiskan duit $____$.. tak pe ainul.. asalkan ang bahagia sudah :) ainul cakap dia nak belajar buat blog sebab dia nak citer tips tips tentang gundam tu dengan orang orang yang mempunyai hobi macam dia.. owkay aku pon kadang kadang layan jugak tengok gambar gundam gundam ni.. bukan pe.. gambar gundam posing dengan weapon tu kadang kadang style bhai.. ! hahaha..

pastu aku cakap kat ainul cm ni.. " owh lepas ni boleh la jadi famous blogger! kalau dapat offer buat iklan untuk BANDAI boleh buat duit $$ ! " agaknye lepas aku cakap boleh buat duit , mesti bersinar sinar mata si ainul ni.. wakaka.. teros nak suruh aku tolong ajar buatkan iklan sebab risau kot kot la dapat offer dari dorang.. hahaha.. lawak lawak :) tak pe ainul.. nanti kita eksplor sama sama..nanti boleh femes sama2.. wakaka.. *aku pon giler kan populariti jugak.. hihihih

lepas tu nak kumpul zoid lagi.. kaya ainul ni.. opss duit PTPTN ! hahaha.. gasak lah.. sampai termenung la berangan pasai benda ni.. nampak dah semangat membara dia.. hahaha..kumpul sampai penoh satu bilik ang dengan gundam tu pon tak pe ainul.. asalkan jangan guna duit aku.. hahaha

*luahan hati seorang ibu.. wakaka..
kalau online facebook tak best kalau ainul tak de..kalau ada ainul boleh citer macam macam.. sian ainul terpaksa dengar citer citer aku.. wuuu terharu (~' ')~  *ainul mesti geli.. hahaha.. sorry la terpaksa cakap.. hihihihi

No comments:

Post a Comment