SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Tuesday, 7 May 2013

story morry :)

slm syg :)

habis aku citer rahsia aku kat cik win :)
tapi tak sume citer aku keluarkan. kisah perkenalan aku dengan si dia aku tak bagi tau. padahal tu la cerita yang paling membahagiakan >_< ceh wah. haha

pasal mesej tu bukan sengaja aku buat macam tu. aku terpaksa guna jalan tu sebab aku tersangat la
 sygkan dia. *owkay ayat mcm over. tapi kesian jugak kat si ummi tu. da la dia tak tau pape.
aku mengaku aku banyak kot marah kat dia. heee~ ainul je yang sabar dengar cerita aku sebelom ni. haih ~

to cik win, ceritanya panjang lagi sebenarnya. mcm mana kita boleh dengan si dia ni biar kita ngan dia je la yang tau :)
*owkay tipu.. ainul pon tau kisah ni  T__T

No comments:

Post a Comment