SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Saturday, 11 May 2013

pendam.

assalamualaikum.




susah sangat ke nak mengaku salah ? dalam hal ni aku sorang je ke yang salah ? tinggi sangat ego tu cik abang oi.. saya yang psiko ? wah hebat saya ni.. boleh la lepas ni tukar cita-cita dari nak jadi engineer jadi pakar psikolgi.. mesti saya hebat n berjaya :) 

saya sengaja rendahkan ego saya dan cakap saya yang salah..saya nak tengok reaksi awak..tapi ternyata reaksi awak tak sama dengan apa yang saya pikirkan..awak tetap salahkan saya.. awak tetap cakap saya sorang je yang SALAH !!! owkay fine = ='' saya terima je.. memang susah bila cakap dengan orang yang dah ternyata buang kita jauh jauh. hmmmm :(



No comments:

Post a Comment