SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Tuesday 28 May 2013

wat lek wat peace !


Tapi.. Tapi... Tapi.... kenapa aku tak faham faham ?!! T___T
love story ?!! lets make it history..

bila cinta.. seribu tahun pon aku akan tunggu..
betol ke ?! 
kata hati memang macam tu.. tapi kata akal ?! tak logik laa = =''

nak cakap aku putus cinta ?! tak.. 
sebab aku tak bercinta dengan dia..ulang lagi skali.. Tak pernah bercinta dengan dia !!
cinta bertepuk sebelah tangan ?! syok sendiri ?! hmm mungkin..
TAPI.. dia tak penah ada rasa sayang ke ? dulu nape dia owkay..
tapi sekarang berubah.. pelik la..

terlalu berharap ?! hmm mungkin..
eh bukan mungkin.. tapi PASTI ! YA! aku terlalu berharap pada yang tak sudi..

aku memang tak paham dan takkan paham sebab aku memang tak nak paham !
aku memang degil keras kepala dan semuanya T____T


ya.. saya sedang belajar untuk jauhkan diri dari awak..
perit ?! mestilaa..tak tau nak cakap macam mana sebab hati ni cakap JANGAN lupakan!
bila mesej masuk wah happynye tak terkata..
tapi bila bukak mesej.. bukan dari awak..tapi dari celcom..
saya hanya mampu tersenyum tawar sekadar ingin memujuk hati :0
begini la hidup saya hari hari tanpa awak.

No comments:

Post a Comment