SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Friday 10 May 2013

nama pon PEREMPUAN :)

asslamualaikum :)


tadi baru je abis tengok catalog AVON.. dulu time cik zara kecik kecik slalu menyibuk time mak nak tengok catalog tu..sibuk jugak aku ni nak order barang = ='' slalu jugak la kene marah sebab benda yang aku nak order tu 'barang' orang dewasa.. hihihi..benda yang aku paling teringin nak beli time kecik kecik dulu ialah GELANG tangan = ='' .. tapi tak penah dapat pon.. mak tak bagi.. mak cakap aku kecik lagi.. owkay mak.. fine2!! so hanya mampu tengok je la dengan harapan mak simpati nak belikan satu gelang tangan untuk aku T____T .. tapi hampeh.. hmmmm~ aku pon terpaksa la beli gelang tangan sendiri.. nak harapkn mak sampai aku nak kawin nty baru dpt pakai..owh ada sorang ni penah bagi cik zara gelang.. ada lagi simpan sampai sekarang :) *he is aiman :) .. atas gelang tu ada nama aiman..

TAPI TADI ,,

mak galakkan aku beli barang MAKE UP.. ohmen ! aku pon mcm tak percaya.. first time la aku rasa aku semangat tengok catalog avon tu.. hehehe..aku order 4 barang..

BARANG- BARANG YANG AKU ORDER : *owkay nak jugak bagitaw = =''
  • lipstick *jenuh aku cari kaler yang lembut. nak pakai yg merah menyala satgi kalah plak kak ton. hihihi
  • cheek blusher :3
  • eye shadow :)
  • BB cream..
mak cakap nanti bila along dah keje boleh tambah tambah lagi..owkay mak :) aku rasa mak dah mula nampak anak perempuan dia ni da makin dewasa ;) isk sebak la plak #tetibe..




No comments:

Post a Comment