SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Monday 8 April 2013

terkejut beruk ! = ='

salam syg :)

tadi secara tak sengaja terbaca blog seorang lelaki ni.. baru form 3 rasanya..
terkejut beruk la jugak.. tak sangka laki pon ada yang berani jiwang-jiwang kat blog..
da macam diary online da dia buat.. pergh~

cakap orang,, tapi aku pon sama.. haha., tapi kalau pompuan meroyan cam orang frust putus cinta ni cam normal la jugak,, then bila laki buat cam tu,, i am speechless .. huhu..

nak tau budak laki tu citer pasal pe ? dia citer pasal awek dia..sume tentang awek dia..!!
time sweet-sweet.. manja-manja n time dorang gaduh pon dia citer skali..
aku ingat laki ni tak layan sangat bab cinta-cinta ni..
sebelom ni aku baca fakta tentnag laki,, dorang klau sedih sebab pompuan pegi lepak ngan member..
mane de aku baca laki bila sedih luah kat blog.. lain la aku..kalau aku mmg cm ni.. tapi bila laki buat cam ni.. huh,, terkejut giler.. ! amek kaw !

tapi owkay gak kalau laki cam tu.. haha. means dia betol2 sayang kan pompuan tu.. sume benda dia citer pasal pompuan tu.. nmpak sangat pompuan tu sgt special sebab buat kan laki tu asyik pikirkan dia :)

ada lagi satu yang aku pelik..
blog laki tu warna purple !!
warna girlly !!!
da terbayang dalam kepala otak ni budak lelaki tu jenis laki yang lembut.. heheee~
tapi kalau lembut.. takkan la ada awek kann~ 
mungkin nak tarik minat pompuan utk baca blog dia je kot.. hahaha

owkay da abis merepek..
tata..








2 comments:

  1. Ni maksudnye laki tu tak normal..die giler...hahahaha

    ReplyDelete
  2. ekeleh.. ang pon citer kat aku pasal pompuan khayalan tu pon over jgk..cam berpengalaman.. real je.. hahaha

    ReplyDelete