SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Monday, 22 April 2013

sekian lama menyepi~

salam syg :)


tak de lama sangat menyepikan diri..
5 hari je menghilang sebab ada hal2 tertentu :)
now, i'm back !

owh nak citer something ni..
tadi de chat dengan sorang mamat ni kat facebook..
dia cakap dia da de awek = ='' *mcm perlu je dy bagi tau..
aku pon buat2 la tanya kenal kat mana,, pompuan tu tinggal kat mana,, umur dia brape sebab nak jaga hati si mamat tu..
tak nak la plak tunjuk sangat yang aku tak berminat.. muahahaha..

mamat tu pon bersemangat la bercerita kat aku..
siap bagitau yang dia tengah mesej ngan awek tu = ='' haih~
macam la aku nak jelez.. sikit pon tak terasa la wei..
pastu siap bagi nasihat aku plak supaya aku ni cepat2 la cari laki..
aku jawab la da cari cuma tak jumpa lagi..
kalau aku jawab benda lain,, satgi panjang plak nasihat dia.. 

perlu ke aku mencari lagi ??
sebelom ni da mencari tapi kesudahannya masih kelam..
tak tahu pengakhiran kisahnya..
teros menunggu jawapan.........



3 comments:

  1. ahaks...promote awek la mamat tu..

    ReplyDelete
  2. don't worry one day u will find ur imam..insyallah

    ReplyDelete
  3. haha. tu la. ada jugak mamat mcm ni. btw thanks. pray for me :)

    ReplyDelete