SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Monday 25 November 2013

tak duga pon.



pedih.
perit.
luka..

semuanya bersatu 
dalam hati..

mungkin tak boleh disembuhkan.

mungkin juga boleh diubati.

aku tak tahu.


kau tak pernah nampak ke?!

kau tak pernah tahu ke?! 

yang aku suka kau.
harapan aku terlalu tinggi

aku perasan 
seorang diri..

satu soalan dulu yang aku pernah tanya
tapi kau tak jawab..

satu je kau pesan

" satu hari nanti aku akan tahu.. "


aku tak keruan saat ni.
rindu tu hadir tak kena masa.
aku cuma teringat kau.

kau tahu kenapa ?! 

sebab aku jumpa someone yang mirip kau.

pandangan dgn senyuman dia sama macam kau.
aiseymannn

tapi sayang 
aku tak tahu nama dia. HAHA.

aku kenal time pergi camping.
banyak persamaan dia dengan kau.

walau dah habis camping
dan dah balik micet sehari
aku nampak bayangan dia sebagai kau.

kau hadir lagi !




BYE. 



No comments:

Post a Comment