SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Tuesday, 5 November 2013

kuat sayang :')


lama aku tenung 'delete'
tak sangka aku tekad.
aku dah padam mesej-mesej lama.
ye aku tahu aku lambat.
lambat untuk bertindak.

dari hari first mesej sampai hari terakhir.
mula-mula teragak agak jugak sebab sedih nak buang kenangan
tapi
aku terpaksa.

setiap malam aku baca conversation lama
setiap malam aku teringat kenangan lama
aku dah tak larat
aku dah penat
penat asyik merindu.

kau bukan tahu.
sebab kau tak pernah nak ambik tahu

macam mana aku tahu ?!
kau lupa dulu kau yang bagitahu.

tak pe lahh.
walau menitis satu dua air mata ni
akhirnya aku lega
sebab lepas ni aku dah tak de sebab nak teringat tentang kau.
hikss :')

owhh ye.
kalau betul kau angau pada dia.
jangan pernah mainkan perasaan dia 
jangan pernah bagi harapan yang sama pada dia
kalau harapan tu tak palsu owkay tak pe go on :)

walau aku rasa sia-sia tulis pesanan ni untuk kau
tapi aku harap sangat ada someone yang tolong sampaikan 
sebab aku tahu
kau tak kan baca tulisan sampah aku ni :')

kau tetap kawan baik aku wehhh.

moga kau tak rasa apa yang aku rasa.
zara                     
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment