SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Monday, 2 December 2013

get well soon.

assalamualaikum.

sedang fikiran 
tengah kusut dengan assignment
tetiba aku teringat kau.

maaf.

aku tau.
dah lama aku menghilang.
lama sudah tak bertukar cerita dengan kau.

janggal rasanya.
padahal dulu kemain rapat.

tak tahu kenapa.
mungkin hanya aku yang rasa macam tu.
tapi tak pe lah.

mungkin aku bukan kawan yang baik :)

ye tahu.

zara ni bukanlah kawan yang baik.
jarang bersama saat kawan-kawan dia memerlukan dia disisi.
mudah melupakan kawan lama lepas jumpa kawan yang baru.
padahal kawan dia yang lama lah yang selalu bersama saat susah dan senang dulu.

maaf.

aku bukan tinggalkan kau.
aku bukan melupakan kau
malah
jauh sekali untuk aku buang kau.

aku cuma tak tahu.
tak tahu untuk jadi mesra
lepas sekian lama tak berjumpa
lepas sekian lama berpisah.

aku rindu saat dulu.

sungguh rindu.

aku dengar kau jatuh sakit.
seminggu demam tapi tak kebah-kebah.

sungguh aku terkejut 
bila tengok gambar kau dekat wad tu.
sungguh tak bermaya.

tapi aku tahu.
aku kenal kau.

kau bukan selemah tu.
kau kuat.
hati kau kental.

aku pon kalah. hihi.

aku tak nak bagitahu aku buat entry ni untuk kau
tapi aku harap kau prasan satu hari nanti.
ikhlas ni.
hikss.

to aqilah syahiena,

get well soon bebeh. aku rindu kau. aku sayang kau.

sungguh tak tipu aku rindu. *lap air mata.

 do take care of yourself.

sorry bebanyak :')






No comments:

Post a Comment