SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Sunday 17 November 2013

move on is to grow up.




aku seperti sampah 
yang di campak di luar tong sampah
di sepak hancur
bersepah-sepah.

aku bukakan pintu hati
seluas-luasnya
agar kau bisa terbang tinggi
dan terus pergi.
janji jangan kembali.

mungkin mengenalimu satu kesilapan
tapi aku harus terima apa saja keputusan
dan pada sebuah ketentuan
kita mungkin tidak saling memerlukan..

kau tak kan pernah terganti
tak semudah aku memetik jari
ramai yang menghampiri
kau punya misteri
yang hanya aku selalu rasai

akhir waktu ini
aku lebih selesa menyendiri
mencari jalan menuju realiti
agar tidak terperangkap dalam mimpi

aku
mencari sebutir bintang
dalam gelapnya malam 
cahayanya hilang-- kelam

cerita kita
aku masih belum tamatkan
biarpun watak kau 
sudah lama mati..

 malam ; 
zara     


No comments:

Post a Comment