SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Tuesday, 6 August 2013

DON'T FALL

assalamualaikum.

Tenang..

Allah tak pernah tinggalkan aku.. Apa masalah aku nak tinggalkan Dia?! Kenapa aku cari Dia bila akhirnya aku tak mampu berdiri ?! 
Menangis T____T
Yes selama ni aku sangka hubungan aku dengan Allah dah cukup baik.. Walaupun belum cukup baik.. Tapi macam sia-sia.. ya 'macam'..
Solat penuh tapi bercinta ?! maaf jauh sekali.. Ini bukan kisah cinta.. Cuma kisah manusia yang patah  hati.. Patah hati tanda alasan yang jelas.. Aku pon tak tahu kenapa..

aku tak paham

rasa keliru

rasa ragu

apa maksud semua ni ?!

zahra fida, aku tau kau mampu.. Cuma kau tersilap langkah.. Kau tersilap sayang orang..

"Tak ! Aku tak tersilap sayang orang.. " 
again suara dalam nak mula gaduh.

haih.. macam ni la zara..
" kalau orang yang kau sayang tu tak bawak kau dekat dengan Allah, maksudnya kau dah tersilap orang "
balasan lontaran jiwa..
sepi~

ego! please pergi jauh-jauh..
yes.. aku mengaku.. Aku hanyut bila mengenali kau.. Jauh menyimpang.. Mungkin sebab ni jugak kau menjauh dari aku.. Kau lebih dulu tersedar diri :) tahniah!

#mula-mula konon nak tulis macam nak muhasabah diri.. tapi rasanya dah terjiwang. 
sorry T___T





No comments:

Post a Comment