SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Thursday 29 August 2013

budak blog.

assalamualaikum.

kau tak tahu yang aku disini
walaupun tak pasti tapi aku tetap menanti..

kadang-kadang 
tak perlu nak ingat.
sebab kadang-kadang
tu kadang-kadang menyakitkan hati.

tak pe.
jangan terlalu salahkan diri.
dalam hal ni memang aku yang salah.
tapi dia pun ada 'bahagiannya' .
jangan cakap hanya dia yang salah. 
kadang-kadang aku kena beralah.
ya.
macam sebelum ni.

senyap tak bererti terus lupa.
diam tak bererti tak suka.
sembunyi tak bererti tak ambil peduli.
lari tak bererti mengalah.

pernah mencuba.
banyak kali
untuk melupakan.
sebenarnya boleh.
tapi kadang-kadang lemah.
bukan selalu lemah.
cuma ada masanya.

doa.
memang ada doakan untuk 'itu' .
memang untuk kebaikan sendiri.
tapi kadang-kadang ada juga doa untuk sebaliknya.
doakan agar seperti dulu.
setahun yang lalu.

Legend mana pernah mengalah.
Legend mana cepat tewas.
Legend mana pernah putus asa.
Legend.. semuanya sama..

bukan nak mengungkit.
 tak ada niat untuk itu.
cuma masa ini
aku hanya teringat.

cuma dulu
bukan senang untuk aku harungi semua ni.
tapi alhamdulillah Dia permudahkan.




No comments:

Post a Comment