SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Tuesday, 1 October 2013

tak ingin aku akhiri :')

assalamualaikum.




mungkin kita pernah rasa tentang cinta
yang takdirnya bukan untuk kita
mungkin ini adalah cara meluah cinta
tanpa berkata atau berpandang mata :)

mungkin kita tak ditakdirkan bersama
tak mengapa
asal kau bahagia :)

biar aku mencintaimu
biar tiada siapa yang tahu
biar aku mencintaimu
dalam diam ataupun bisu

pinjam lirik lagu najwa latiff jap.

sebenarnya tengah study maths ni haaaa.
penat otak 4 jam mengira tak benti.
kalau kira duit best la jugak.
ni menghadap nombor yang tak pernah nak selesaikan masalah dia sendiri.. haihhh.
singgah la kejap blog ni.
tengah buat maths tadi pon tahan gian je nak menulis.
susah jugak bila dah addict..
dia jadi lagi tak tahan bila time dengar lagu.
lirik lagu time tu semua macam ada kena mengena dengan diri T_____T
tu yang datang idea nak tulis.
isi hati pon membuak-buak.
otak pon laju je buat ayat.. kan bagus kalau tengah jawab esei jiwang sekarang ni.. haha..

owkay.. nak sambung study maths balik :)
see yaa~ gudnite.

TATA


No comments:

Post a Comment