SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Friday, 4 October 2013

rasa yang sama.

assalamualaikum.




yes.
rasa tu menjengah lagi.
rasa rindu.
sometimes rasa rindu nak bercerita macam dulu.
rindu nak rasa excited tunggu mesej.
bercerita itu ini setiap benda yang jadi setiap hari kat kita :)
ini yang aku alami sekarang ni.
tolonglahhh = =''

rindu nak rasa bahagia macam dulu.
yup.
walaupun lebih banyak sedih yang aku rasa
tapi aku tetap hargai rasa suka yang dulu.
aku tetap hargai kau yang hadir dalam hidup.
ya Allah poyonya !

sekarang,
mungkin aku bercerita kisah hari-hari aku pada orang lain.
tiap kali bercerita tu lah aku teringat kau.
setiap benda yang aku buat sekarang
semuanya sama macam yang pernah aku lalui dengan kau dulu.

rasa yang aku rasa sekarang tak sama macam dulu.
dulu lagi bahagia.
sekarang aku susah.
susah nak terima.
terima macam-macam.
perasaan.

aku tahu.
aku tak patut rasa macam ni
aku tak patut teringat
aku tak patut membandingkan yang lama dengan yang baru.
baru ?!!
gila merepek = =''
tak ada yang baru.
yang lama ?!
lagi la tak ada.



perasaan sebenar aku sekarang ni......

AKU LAPAR SEBENARNYA !
MOHON MAKANAN SESEDAP JATUH DARI LANGIT SEKARANG !
haiyaakkkk.




No comments:

Post a Comment