SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Saturday 19 October 2013

dulu buang. sekarang cari.

hai. assalamualaikum.

dulu dulu entah bila.

rasanya enam tahun yang lalu.

ruginya melepaskan.

sebab kejarkan sesuatu yang tak pasti.


sigh.


dulu dulu.

dia sentiasa ada disaat diperlukan.

sentiasa membantu saat dirayu.

dia tak pernah bagitahu isi hati 

tak tahu sama ada dia terasa hati

tak pernah tahu kalau dia makan hati

dan tak pernah tahu kalau dia sakit hati

walaupun ini kawan baik dia.


sigh.


sampai satu saat

dia berhenti ambik peduli.

dia berhenti mencari.

dia menghilang diri.



sigh lagi.


sekarang entah bila.

aku baru tersedar.

kehadiran dia.

mula tercari-cari.

barang dulu yang aku tak pandang.

'' teruknya aku ''



sighhh.


sekarang ni macam mana ?!

aku dah terjatuh hati.

hehehe.

tu laa.

dulu ada kau tak pandang.

ni la manusia.

aku dok cakap kat orang lain.

last-last terkena kat batang hidung sendiri = =''

huarghh.









No comments:

Post a Comment