SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Thursday 17 October 2013

begini ceritanya.

hai. assalamualaikum.



psstt.. pernah nangis dalam tidur tak ?

masa mandi dalam shower ke ?

emm time solat ?

how about masa tengah cuci muka ?

HAH. merepek apa  = =''

do you know that feeling bilamana satu perasaan 'aku je yang kena jaga perasaan orang lain' melanda?

sadis bukan ?!
As one of the Ulama' said : orang akan nampak satu zarah kejahatan kita rather than sebesar dinosaur kebaikan yang pernah kita lakukan.

well i guess itulah manusia kan ?!
jujur aku cakap penat nak jaga hati orang ni. 
penat nak jaga sampai tak sedar dalam hati sendiri dah penuh tumbuh dek lalang sebab tak terjaga.
macam rumah usang.
tau kan rumah usang cam mana.

Ha cam tu laa.

Sigh.

hey inche hati.
aku kesiankan kau.
mereka hancurkan kau.
mereka sakiti kau.
mereka tak pedulikan kau.

tapi kau.
tetap gembira sebab dapat tolong dorang.
tetap nak jaga hati dan perasaan dorang.
tetap pikirkan tengtang masalah dorang.

cuci muka sambil menangis.

'usah la nangis '

aku nangis bukan sebab benda ni.. aku nangis sebab pencuci muka termasuk mata.

Eheh.

cover cun lettuw.

okay.. aku mintak maaf kalau ada yang terasa hati.
suppose to be kena mintak maaf depan depan
but well macam ni pon dah okay kot.
aku tak tahu kalau aku yang ada buat salah.
tapi as long as kita yang mintak maaf dulu 
ni pon dah kira legend la tahu ! haha

aku cuma penat.

orang tak faham.. dia ingatkan kita gelak doplohpat jam ni macam takde perasaan.

pasaipa kak ?!

Haih. pape je lah wehh. asalkan kau bahagia.

pasaipa ?!

sebab kebahagiaan kau adalah kebahagiaan aku.


selamat malam. moga bahagia.
cik zara.






No comments:

Post a Comment