SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Tuesday, 26 March 2013

tersurat dan tersirat..

salam syg :)

kepada yang lelaki,, kalau perempuan cakap macam ni, so korang paham-paham la apa 
yang dorang maksudkan ye..
perempuan ni penuh dengan ayat yang tersurat dan tersiratnya :)
yelah..perempuan kann :)

kalau perempuan tanya : lawa ke budak perempuan tu ?
makna tersembunyi : siapa yang paling lawa ? saya ke budak perempuan tu ?

kalau perempuan tanya : awak dah makan ke belum ?
makna tersembunyi : jom pegi makan. lapar ni!

kalau perempuan tanya : lawa-lawa la baju kat sini kann ?
makna tersembunyi : belikan la untuk saya satu .. hehe :)

kalau perempuan kata : kita lebih sesuai berkawan saja
makna tersembunyi : saya tak nak kat awak

kalau perempuan kata : saya suka berkawan dengan awak.. awak baik, memahami bla ba bla..
makna tersembunyi : saya suka sangat kat awak. kalau bole nak jadi awek awak la~

kalau perempuan kata : awak pernah tak teringatkan awek awak yang dulu ?
makna tersembunyi : kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

kalau perempuan kata : saya sanggup berkorban demi kebahagiaan awak
makna tersembunyi : amboi ! aku kene berkorban..habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok = =''

kalau perempuan kata : saya tak kisah kalau awak nak berkawin lagi satu..asalkan awak jujur dan adil bla bla bla
makna tersembunyi : sapa kata aku tak kisah ? adil ke tak adil, aku tak kira! langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu..

#saja suka-suka nak abiskan masa lapang kat rumah :3


4 comments:

  1. Awesome words.. ayat2 makan dlam ni ...hahahaha..

    ReplyDelete
  2. haha. nty aku nak buat entry pasal orng ke 3 pulak!

    ReplyDelete