SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Thursday, 6 June 2013

can mali can hoi hoi !! 0,0

assalamualaikum..


Di mana dia anak kucing saya
Anak kucing saya yang makan ikan selar
Di mana dia cinta hati saya
cinta hati saya ada di TAMAN MALAR ! hihihi

esok nak pi MELAKA dah ! alahai sedihnya nak kena tinggalkan ipoh  :(
merantau kat negri orang plak lepas ni.. haih.. nasib la dua bulan je praktikal.. kalau tak.. tak tau la nak jadi apa..
nape ntah cik zara rasa takot nak pi sana... mungkin sebab masuk tempat baru kann.. tak tau keadaan kat sana nanti macam mana..tapi nasib baik la ramai bebudak dari kolej masuk UNIKL MICET.. at least pasai nak cari kawan ni tak de hal la.. hihihi

lagi satu rasa sedih plak sebab nak kene berjauhan dengan mak ayah.. uwww nampak tak kita ni anak manja.. hihihi *manja la sangat.. tak boleh kawen la cenggini.. haha
dua bulan kat sana tak tau lagi ada masa ke tak nak balik ipoh..

* tetibe tersedar diri = ='' * oi cik zara.. sedar diri sikit.. awak tu pi sana 2 bulan je = ='' bukan dua tahon.. over buat ayat sedih macam nak pi berperang !

wuwww (~'u')~ tak tau nak abiskan ayat entry ni macam mana..
owkay tata T____T

andai aku pergi buat selamanya..
jangan pernah tangisi kehilanganku :)
ceh wah !
huhu

salam sayang untuk orang taman malar.. hihi 
orang taman perpaduan nak pegi dah ~


No comments:

Post a Comment