SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Monday, 3 June 2013

bila ya ?!! :D

assalamualaikum..

time memalam macam ni cik zara memang suka merapu meraban sebelom nak tidur :)
tak ada benda nak diceritakan.. hanya luahan isi hati yang selalu mengimpikan supaya 'MIMPI' ku menjadi kenyataan :) *time baca tu mesti dalam mode sedih tau.. baru feelingggg.. hehe..

Tengok yang ni.. PAK WE orang..
Tanya yang ni.. TUNANG orang..
Usyar yang ni.. dah LAKI orang..
Aaiii semua milik orang = = ''
Habis aku punya bila nak datang ?!!

 Kita selalu mengharap pada yang tak sudi :(
Sabor je lahh.. hahaha *saje nak menggatai = ='' hehe

Jika hari ini kamu jatuh tersembam muka..
Tidak mengapa..
Aku bisa menjadi penyambutmu untuk seketika.. - lantai :)
# hambik kau aku bermadah :P

*rekaan cik zara.. tak de benda pon
lambat lagi masanya nak kawen ni T___T


smile baby smile :D 
aiman ingat tak lagi ?! 
hmmmm..
 yes pasti !!
mesti dia dah lupa.. (;
alahaii..

4 comments: