SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Saturday, 9 February 2013

credit to someone (A)

salam syg :)

kenapa eh kalau orang yang kita sayang buat kita sedih, dia tetap terbaik di hati ?
kenapa eh kalau orang yang kita sayang tak amik peduli pasal kita, kita plak yang sibuk nak amik tau pasal dia?
betol ke cinta ni buta ?
cinta buta ni apa?
yaa, aku hanya gadis yang berusia 19 tahun..
apakah masih mentah untuk tau pasal cinta?
apakah aku tak layak membicarakan soal cinta?
bila kita mula memikirkan tentang orang lain dan sering nak amik tau pasal dia, adakah ini cinta?
aku tau..
perasaan yang datang ni bukan aku yang pinta,,
dia pun tak meminta benda yang sama..
mungkin dua2 pihak yang salah sebab berani bermain dengan perasaan..
akhirnya kisah ni berakhir cam tu je.. 
aku adalah aku..
dan
 kau adalah kau..
aku tak menyesal kenal dengan kau..
aku tak serik kenal dengan kau..
malah aku berharap satu hari aku akan jumpa orng yang sama perangai mcm kau cuma kelebihan dia, dia lebih sayangkan aku....


No comments:

Post a Comment