SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Friday, 8 February 2013

bukan aku...

salam syg :)
Kadangkala
seseorang yang kita sayang
akhirnya harus keluar dari hidup kita
agar seseorang yang lebih baik hadir
itukan sama ertiya dengan melepas penuh kerelaan?
hati kecil bertanya
tapi sisi hati yang lain bukannya menjawab malah seringkali menyedapkan diri "kau kan kuat" :')
DOA PILIHAN UNTUK ANAK DARA (",)

'Allahuma Sakhirli Zaujan Solihan Yakhtibuni Wayatazauwajubi Wayakunu Sohiban Li Fiddunya Wal Jannah'

Maksudnya :
'Ya Allah Ya Tuhanku, pilihkan daku suami yang soleh, dia yang meminangku dan akan mengahwiniku, serta jadikanlah dia sahabatku didunia dan disyurga kelak' :)
terlalu mengharap pon tak berguna..haruskah tetap menanti ?


tak berguna jugak nak memanjangkan cerita.. terima la hakikat yang kita hanya kawan baik.. tak lebih dari tu..
walaupon sakit,, tapi nak buat cam mne.. teroskan je la menghadap benda ni.. salah kita juga yang memulakan sume ni..
orang lain penah cakap, kalau da jatuh cinta,, bersedia la nak sakit.. namenya pon da jatuh.. mesti la sakit
pandai buat pandai la tanggung.
 

No comments:

Post a Comment