SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Monday, 24 December 2012

berhabuk.. fuhh~

salam syg :)

da lama da zara tak share something kan ??
kesibukan sebagai seorng pelajar membataskan zara utk kerap bersama blog tersayang..hahaha
= ='' cam poyo je..

nak share benda pe eh ???
hmmm....
zara nak ckp pasal remaja la.. haha.. skema nye tajok cik zara oi..!!!

remaja..!!??
zara da nak masuk peringkat remaja purba da.. taon depan da masuk 19 tahun..!! owh da besar da ank en.toufik ni..= =' haih... 

masa remaja,, masa paling best!
banyak benda yang kita lalui time jadi remaja ni.. macam2 cabaran,, macam2 masalah yg datang.. tapi sebagai manusia memang tak bole lari dari masalah pon kan :)

soal cinta ??! tak nak bincang la.. tak best pon.. :P haha

soal kawan ??!! topik ni la best..!!
kawan baik..? mesti sume de kwn baik kan..zara pon ada ramai kwn baik..tp de sorng ni zara suke sgt kwn ngan dy.. zara tak de rahsia pon ngan dy ni.. tapi baru2 ni,, zara tak tau nape dy menjaohkan diri dari zara.. kalau zara mesej dy,, dy cm nak tak nak je balas.. tacink gile..!!

owkay lupekan pasal tu..~ phew.. 

owh de dua orng kawan zara ni yang senget sikit.. name dy farid n shukri ..
suka cari pasal ngan zara.. zara pon tak paham nape dorang jadi cam ni..maybe kene bwk gi hospital bahagia..check otak dulu baru owkay..hahahaha

farid ni otak blue..!!
shukri ni setia melayan perangai mereng farid ni.. tak paham cm mne dy boleh bertahan..hahaha
dorng GAY kot..hahah.. gurau je..peace no war ..~!!
 teroskan la merepek meroyan.. nty aku balik umah kite perang comment..!! 
tak sabar 3x *gaya lisa surihani dlm citer istanbul aku dtng..hehe

xoxo,
zara <3


2 comments:

  1. weyhhhh. . .
    kureng tol! ! ! !
    pdn mke dy x nk msg koe. . .
    hrp ko taw spe ak. . .

    ReplyDelete
  2. ==' aku taw spe ko..
    fyi,,dy da msg aku balik.. :)
    hohoho

    ReplyDelete