SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Saturday 21 September 2013

cerita masa lalu :')

assalamualaikum.


Pertama kali kita berjumpa..
Aku..
Tak berapa pasti
 Rasa tak tahu
Diri bagai dipenuhi soalan
Aku dilema..

Aku keliru
Kau menjelma memberi harapan
Menghulur tangan
Aku sambut..

Ohh mudahnya
Lemah..

Hari ini..
Aku tersenyum
sambil mengimbau kembali
Semua cerita yang kerap kita kongsikan
Kini jadi bahan rindu yang aku simpan..

Aku hargai semua yang terjadi
Memang dirimu tak kan ada pengganti
Walau masih mengharap tapi
Semoga kita tak bertemu lagi

Di simpang jalan
Kita ucap kata terakhir
Kata selamat tinggal
Selamat jalan..




Terasa dengan lirik lagu yang didengar sambil sambil menulis ni.
Sekadar berkongsi rasa hati..
Tak pandai nak berjiwang sastera bagai..
Menulis ikut sesedap hati..
Heee..



No comments:

Post a Comment