SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Friday, 2 November 2012

bosan~

salam syg  :)

bosan sebab selalu jadi bosan ..!!
hurm,, bosan sangat petang ni.. tunggu orang tu nak on9, tapi tak muncul2 pon..janji pukul 3,, penat menunggu = =''
akhirnya blog ni jadi mangsa untuk aku hilangkan rasa bosan...

nak tau tak ??! esok zara kene balik kolej dahh..cuti sem da habis..dah sebulan lebih habiskan masa kat umah..tapi rasa tak nak balik lagi.. 

huargh,, tolong lah paham..
 saat ni zara harap sangat kalo doraemon muncul ..!!
putarkan balik masa = =''
HARAPAN je la kan ! !

huargh !! 
tak sempat nak pegi kenduri kat umah jiran.. setiap kali de kenduri kat kwsn umah ni mesti tak dapat join.. dulu sebab dok asrama, sekarang pon masih asrama lagi = =''
hahaha.. nasib Y___Y

kawin  ?!

No comments:

Post a Comment