SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Tuesday, 8 May 2012

kesedaran T______T

 assalamualaikum w.b.t..
salam 1 malaysia..hak3..
kesedaran pe ek? haha..malam ni nak jadi jiwang sikit...sikit je, tak banyak pon..hehehe
nak cite sikit,, kepada kaum adam kat luar sana, korang kene tau pompuan ni,, hati die sngt la lembut dan cpt tersentuh,, kalau die ckp die hati kering,, tipulah..,, kalau da namanye perempuan ,, die mesti terasa ingin disayangi dengan ikhlas.
nak dijadikan cite.. cik zara ni iaitu saya hahah (: tanpa disedari telah jatuh hati kat sorng mamat ni..zara sedar die bukan utk zara sbb mamat ni da berpunya.!!! ohh tidak..!! tp chill la,, mustahil zara nak hancurkan relationship diorng. zara pon perempuan. takkan snggp nak hancurkan hati pompuan lain kn..hahaha
zara da sedar yang zara kena buang perasaan tu.. buang jauh2..!! lg pon kumbang bkn seekor kn? hahah.. harap2 zara cpt2 ditemukan dgn seorng yg betol2 ikhlas sayang kat zara.. bukan sweet talker mcm yang penah zara jumpe sblom ni..ramai yg bersweet talker sekadar ign seronok..tp akhirnya pompuan tu jgk yg merana.. 
zara kesian la kat pompuan yg putus cinta ni.zara tau kalo pompuan tu bercinta mcm mne.orng pompuan ni kalo bercinta msti brsnggh2..
sekarang ni,, nak sedapkan hati dan mengubat hati yang lara ni,, zara bnyk habiskan masa on9 kat umah. kalo on9 boleh jgk chat ngan kengkwn.. xde la 24 jam nk teringtkan die...pasrah je la...
harap2 lps ni x jmpe da sweet talker yg dahsyat mcm die..hahaha...
serik dowh... korang mne penah rasa..!!

No comments:

Post a Comment