SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Thursday 3 May 2012

 

''cinta itu duri......cinta juga duka.cinta bukan sekadar warna putih atau hitam...cinta juga tiada yang betul atau salah.....tetapi apakah itu cinta?? ''..

''Cinta adalah dari hati. Bukan dari mulut. Dan cinta memerlukan persefahaman antara satu sama lain. Jika tiada persefahaman itu, maka hancurlah CINTA yang dibina.''
 
 ''Makin lama aku memendam rasa,
makin lama aku mencintaimu..'' 
 
''Kekecewaan terlalu pahit untuk ditelan, terlalu payah untuk dilupakan namun dalam cinta pasti akan merasai kecewa dan dikecewakan walau bukan itu matlamat dalam setiap percintaan.''
 
''Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit…bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan….''
''Ini adalah cinta tanpa syarat….''
''Aku begitu menyintaimu…..''
 
yang penting aku bukan sweet talker sperti apa yang kau sangkakan.. (;

No comments:

Post a Comment