SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Saturday, 28 April 2012


                                       tak sabar-sabar nak pegi skolah..!!!!

sekolah..?? haish... apa yang syoknya tentang sekolah ni.... orang cakap pahitnya sekolah, manisnya kenangan.. betol la tu.. hiihi... nampak sangat tak suka pergi sekolah... aku kalau bab nak cite pasal skolah ni, pe yang aku ingat ialah masa bersuka ria dengan kawan-kawan..hahahahah...biase la tu kan.. sape yang suke pegi skolah... taon lepas merupakan taon akhir aku  jadi pelajar sekolah...huhuhu..bunyi mcm best tp hakikatnya, x best mane pon...duduk rumah menganggur memang membosankan.. aku rindukan suasana kecoh kelas 5C... awal-awal pagi lepas subuh berjemaah kitorng da pegi masuk kelas... fuhh.. betapa rajinnya pelajar2 spm mrsm pasir salak 2011...hihihiih... mcm2 style de dlm klas aku ni..

aku : dlm kelas diam, tp kat bilik,, hahahaha,, paham2 je la
aliaa : kwn sebelah meja yg baik hati.. <3
manis : sngt periang dan hyperactive...
raihan : selalu menghiburkan orng dgn gayanya..
seha : makcik gosip..!! hak3
syaza : klon selena gomez dowh...
balqis : tegas tapi mesra.. (:
dayana : comel (:
nadia : tidak di jangka..hihihi
masyitah : isteri yo seob..
minah : kanak-kanak ribena..
anis : go anis go 3x!! *hoki
yam : cubemate terbaik..!! sayang yam.. (:
umi : cun berbaju kurung pink..!! :)
atin : klon neolafa..!! cun abes..
amani : bakal doktor.. goodluck..!! 
 bdk laki ramai sgt kalau nak cte sume kat sini.. bgtau nama je la..hak3..
nash, emirul, hasrin, syauqi, aiman, nik, afham, iskandar, khairi, khusyairi, afiq,    

 

No comments:

Post a Comment