SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Saturday 28 April 2012

       KOLEJ MARA KUALA NERANG,, WAIT FOR ME.. (:

            Lagi 2 minggu je aku boleh bermalas-malasan kat rumah.. lepas ni aku kena pergi sambung belajar plak kat kmkn... sedih pon ada bila pikirkan kena berpisah lagi dengan keluarga..baru je dua bulan aku duduk kat rumah.. ): haish, tak pe la.. demi nak mengejar cita- cita aku gagahkan diri..yeah..!! bosan la plak aku tulis entry ni panjang2... aku sendiri pon malas nak baca ...hahahaha... tapi apa aku kisah.. suka hati aku la nak tulis pe.. >,< hihihi... sambng baca balik... dalam aku sedih nak pergi kmkn,, aku rasa teruja gak.. bkn pe, aku tak sabar nak pegi beli barang2.. baldi, gayung, hanger, barang mandi, selipar, kasut sukan, pen, pensil, pemadam, exam pad, baju and so on...  pendek kata semua benda aku nak beli... mak cakap teringat masa mula2 aku msk mrsm pasir salak time form1.. sume beli baru.. selimut, sarung bantal, baju, even bantal pon bali baru walaupon da berlambak bantal kat rumah..hahahaha...lawak2...
           Tak sangka masa berlalu degan pantas :) sedar-sedar dah 18 tahun.. kalau nak kawen pon da boleh..hahaha....lepas ni aku bakal bergelar mahasiswi.. aku takot la.. boleh ke aku berjaya..? harap -harap aku kuat nak menghadapi cabaran yang lagi mencabar kat luar sana... insyaAllah.. (:

           * menghitung hari sehingga 13 mei...
   


No comments:

Post a Comment