SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Saturday, 28 April 2012


                                         aktiviti ketika kebosanan ==''                              

hari ni saya berceloteh panjang lebar dgn dani... walaupun baru kenal,, tp mcm da penah kenal sblom ni...hak3... aku dgn tak tahu malunya tanya dia macam2..hak3 .. ntah pape la aku ni... bile da  tak tahu nk cakap pe,, masing2 diam je...hihihi.. aku ni susah sikit nak berguarau senda dgn lelaki.. kalau dgn budak perempuan mmg aku belasah je buat lawak sebab nanti tak kisah la budak pompuan tu nak cakap aku ni gile ke or what ever.,,tp die lelaki,, jatuh la saham aku sebagai perempuan melayu terakhir nanti..hak3.. ye ke terakhir??  suka hati aku la nak cakap ape.. janji aku bahagia.. hahaha..ayat  aiman asyrani kat aku...


ni la dani.. (:
aiman asyrani?? sape pulak mamat ni..?? dia kwn skolah rendak aku.. dia ni baik,, tapi kuat perasan.. selalu ckp kat aku yang dia ni kacak..hahaha..tapi aku tak nafikan ko memang kacak la aiman..hahahaha... mesti ko kembang kalau ko tau kan? ceh,, da lumrah ko ni kuat perasan.... mr. sweet talker saya..

1 comment: