SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Thursday 23 January 2014

bola.

Disebabkan aku ni menyimpan minat pada bola.

Aku ciptakan satu cerita berkaitan bola.

Kahkah. *Kering idea sebenarnya.


Hati aku ibarat bola.

Sebelumnya bola itu hanya biasa, bulat dan statik.


Lalu datang seorang pemain berkasut menarik hati aku ke kancah permainannya.
Kadangkala ditendang laju, kemudian disepak perlahan menjadikan perjalanan hidup turun dan naik..

emmm menarik.

Sampai lewat petang, pemain berkasut meninggalkan hati aku ditengah padang.
Katanya belum sampai masa untuk dia bawa hati aku pulang kerana hati aku bukan miliknya.
Mungkinkah esok masih hati aku yang dipilih sebagai bola ? atau dia akan beralih pada bola yang lain?

atau pemain lain yang akan mengganti.
dan bukannya dia.

Sementara menanti esok.
tinggallah bola di padang lumpur.
bersendirian.
kembali menjadi bulat dan statik.

*ya.
merepek sangat ni = =''

No comments:

Post a Comment