SEMANIS SECAWAN KOPI YANG DICAMPUR 10 SUDU GULA :D

Monday, 16 July 2012

gosip di siang hari.. hehe..

salam syg :)
        
           azman danni seorang sweet talker yang berbakat,.. tak perlu diajar oleh pakar, dia telah berjaya membawa watak tersebut dengan jayanya.haha.. tahniah diucapkan kepada anda, dani.
 sape dani ni ek? zara pon x kenal. dani ni orang mne ek? zara pon x tau.. dia ni anak raja kot. tak pon keturunan bangsawan berdarah sweet talker. senang je nak ayat pompuan..uish dasyat btol. mr. sweet talker zara pon hebat jgk. mcm2 da dia cakap.hati zara da cair sangat,. nak bekukan balik pon susah. boleh bekukan balik ke? hahaha.. khayalan betolkn. tu la, tgk kartun je kejenye..hehehe..
kata - kata yang sering diucapkan oleh pakar sweet talker ialah : 
  • sayang awak
  • rindu sayang
  • awak comel
  • nak kawin dgn awak
  • suara awak cute.. hak3
  • mama..hehe
dan banyk lg sebenarnye..mls nk tulis dah..hahahha..tau2 sendiri la.. x pon pegi buat kajian sendiri..hehehe

cikgu zara penah ckp : " jgn mainkan perasaan orng.kalau nak kawan, ckp je kawan. jgn bg harapan kat orng. nty kalo slalu mainkn prasaan orng, satu hari nty, bnda tu akn brlaku kat kte. mngkn satu hari nty orng yg kte syg akn mainkn prasaan kte balik. x caye try la.. de bran ke?

so konklusinye, jgn mudah percaya pd someone.!! sebab ble da kecewa, sakit giler..~!! percaya la ckp zara..zara de pengalaman da. dulu mainkan prasaan orng, sekarang zara jatuh hati kat sorang mamat sweet talker, yg zara pon x tau perasaan die kat zara,.. susah gler..

No comments:

Post a Comment